Media economics: applying economics to new and traditional media

Provides a foundation of the microeconomic principles and concepts required to understand media industries and issues in the converging media environment. Explaining economic principles, this book use cases and examples to demonstrate how these principles can be used to analyze media issues and prob... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Hoskins, Colin
Weitere Personen: McFadyen, Stuart; Finn, Adam
Format: Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: Thousand Oaks, Calif. [u.a.] SAGE 2004
Beschreibung: 356 S. graph. Darst.
Schlagworte (SWD): Fernsehwirtschaft
Filmwirtschaft
Schlagworte (STW): Australien
Großbritannien
Kanada
Medienökonomik
Theorie
USA
Schlagworte (SH): Mass media > Economic aspects
Online Zugang: Inhaltsverzeichnis
Publisher description
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Publisher description

Bibliothek

TEL p 220: 8
Sie finden den Titel im gelb markierten Bereich:
another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions