Global media economics: commercialization, concentration and integration of world media markets

This text studies the increasing international marketplace for media companies, exploring the mergers and acquisitions, the impact of technology, and the implications of changing regulatory policies and a growing world economy that are the most salient features of this scene. The contributors to thi... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Albarran, Alan B.
Format: Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: Ames Iowa State Univ. Press 1998
Beschreibung: XIII, 362 S. graph. Darst.
Ausgabe: 1. ed.
Schlagworte (STW): Medienökonomik
Mediensektor
Unternehmenskonzentration
Globalisierung
Welt
Schlagworte (SH): Mass media > Economic aspects
Online Zugang: Inhaltsverzeichnis
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Bibliothek

TEL p 220: 9
Sie finden den Titel im gelb markierten Bereich:
another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions