The strategic management of innovation: a sociological and economic theory

This book deals with the complex social process of managing an innovative organization using strategy. Jon Sundbo presents an original sociology-based theory of innovation in firms which combines developments in markets and other environments with internal organizational processes. The fundamental c... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Sundbo, Jon
Format: Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: Cheltenham [u.a.] Elgar 2001
Beschreibung: IX, 218 S. graph. Darst.
Serien: New horizons in the economics of innovation
Schlagworte (SWD): Technische Innovation
Strategisches Management
Schlagworte (STW): Innovation
Innovationsmanagement
Organisationssoziologie
Theorie
Schlagworte (SH): Strategic planning
Technological innovations > Economic aspects > Management
Technological innovations > Sociological aspects
Online Zugang: Inhaltsverzeichnis
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Bibliothek

WIR a 150: 18
Sie finden den Titel im gelb markierten Bereich:
another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions