Global electronic commerce: a policy primer

Electronic commerce is changing the way businesses and consumers create, sell, and buy products, and the way they communicate and learn. How can policymakers position their countries to take advantage of this new environment? How should policymaking adjust to a more global, more networked, and more ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Mann, Catherine L.
Weitere Personen: Eckert, Sue E.; Knight, Sarah Cleeland
Format: Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: Washington Inst. for International Economics 2000
Beschreibung: XV, 213 S. : graph. Darst.
Ausgabe: 1. Aufl.
Schlagworte (STW): E-Business
Globalisierung
Internet
New Economy
Regulierung
Wirtschaftspolitik
Schlagworte (SH): Electronic commerce
Electronic commerce > Government policy
Electronic commerce > Law and legislation
Online Zugang: Inhaltsverzeichnis
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Bibliothek

TEL b 362: 5
Sie finden den Titel im gelb markierten Bereich:
another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions