Blown to bits: how the new economics of information transforms strategy

Richness or reach? The trade-off used to be simple but absolute: your business strategy either could focus on 'rich' information - customized products and services tailored to a niche audience - or could reach out to a larger market, but with watered-down information that sacrificed richness in favo... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Evans, Philip
Weitere Personen: Wurster, Thomas S.
Format: Buch
Sprache: English
Veröffentlicht: Boston, Mass. Harvard Business School Press 2000
Beschreibung: XV, 261 S. graph. Darst.
Schlagworte (SWD): Informationstechnik
Wissensmanagement
Schlagworte (SH): Information technology
Knowledge management
Strategic planning
Online Zugang: Inhaltsverzeichnis
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Bibliothek

SOZ c 800: 4
Sie finden den Titel im gelb markierten Bereich:
another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square another square

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions