'Staying-In' or 'Breaking-Out'? How Immigrant Entrepreneurs (do not) Enter Mainstream Markets

This article examines how immigrant entrepreneurs 'break-out' of their reliance on co-ethnic markets by becoming attractive to customers beyond their own ethnic community. So far, break-out has been considered mainly an economically driven and consciously implemented strategy. By drawing upon interv... Ausführliche Beschreibung

Quelle: in Sociologus : journal for social anthropology Vol. 66, No. 2 (2016), p. 159
Weitere Artikel
Format: Artikel
Sprache: German
Veröffentlicht: 2016
Online Zugang: Volltext
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions