Student Performance in an Introductory Business Statistics Course: Does Delivery Mode Matter?

Approximately 600 undergraduates completed an introductory business statistics course in 2013 in one of two learning environments at Suffolk University, a mid-sized private university in Boston, Massachusetts. The comparison group completed the course in a traditional classroom-based environment, wh... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Haughton, Jonathan
Weitere Personen: Kelly, Alison
Quelle: in Journal of education for business Vol. 90, No. 1 (2015), p. 31-43
Weitere Artikel
Format: Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2015
Online Zugang: Volltext
Online
Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright © Taylor & Francis Group, LLC 2015
Copyright: © COPYRIGHT 2015 Taylor & Francis Group, LLC

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions