Metacognition and Multiplicity: The Arts as Models and Agents

Abstract This article proposes (1) that educational theories usually reserved for behind-the-scenes curriculum design should be considered as the open content of metacognitive activities in the classroom; and (2) that works of art are particularly rich sources for the invitation and validation of mu... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Davis, Jessica Hoffmann
Quelle: in Educational psychology review Vol. 12 (2000), p. 339-359
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: metacognition, art, entry points, multiple intelligences, difference
Sprache: English
Veröffentlicht: 2000
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2000 Plenum Publishing Corporation

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions