The Scientific World View, Information Technology, and Science Education: Closing the Gap Between Knowledge-Generation and Knowledge–Consumption

Abstract Scholars of science and society have documented a rising public discontent with the scientific enterprise. Low scientific literacy, and an almost instinctive mistrust of scientists and the scientific enterprise, dominate current public discourse about science-intensive matters. Ironically, ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Tosteson, Joshua L.
Quelle: in Journal of science education and technology Vol. 6 (1997), p. 273-284
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: Science education, Online, information technology
Sprache: English
Veröffentlicht: 1997
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1997 Plenum Publishing Corporation

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions