Learning science in an alternative context: The effects on a selected group of young science educators

Abstract The Ontario Science Centre is a popular alternative learning environment for science and technology. Using semi-structured interviews, the research underpinning this paper investigates the experiences and effects of working as a Host or exhibit interpreter at the Science Centre. It examines... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Nyhof-Young, Joyce
Quelle: in Journal of science education and technology Vol. 5 (1996), p. 69-75
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: Science and technology education, attitudes, learning, science center
Sprache: English
Veröffentlicht: 1996
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1986 Plenum Publishing Corporation

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions