Superstar Museums: An Economic Analysis

Abstract Superstar museums are characterized by (1) great prominence among tourists and world fame among the general population; (2) a large number of visitors; (3) a collection of generally known painters and individual paintings; (4) an exceptional architecture; and (5) a large role of commerciali... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Frey, Bruno S.
Quelle: in Journal of cultural economics Vol. 22 (1998), p. 113-125
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: economics of art, museums, superstars, commercialization, art policy
Sprache: English
Veröffentlicht: 1998
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1998 Kluwer Academic Publishers

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions