Sources of “value for money” for museum visitors: Some survey evidence

Abstract This paper provides an economic analysis of the survey responses of visitors who were asked to make a “value for money” (VFM) assessment of a museum visit. The paper first interprets the notion of VFM from an economic perspective, and distinguishes between evaluations made before and af... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Ashworth, John
Weitere Personen: Johnson, Peter
Quelle: in Journal of cultural economics Vol. 20 (1996), p. 67-83
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: museums, value, surveys
Sprache: English
Veröffentlicht: 1996
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1996 Kluwer Academic Publishers

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions