Reflecting on Teacher Development in Technology Education: Implications for Future Programmes

Abstract This paper reflects on the outcomes of teacher professional development programmes in technology education. These programmes were based on a model which emphasised the importance of teachers developing an understanding of both technological practice and technology education. Two different p... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Compton, Vicki
Weitere Personen: Jones, Alister
Quelle: in International journal of technology and design education Vol. 8 (1998), p. 151-166
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: programme evaluation, teacher development, technology, technological literacy
Sprache: English
Veröffentlicht: 1998
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1998 Kluwer Academic Publishers

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions