Science, technology and engineering: Building lifelong bridges

Abstract In response to what is envisaged as a crisis in scientific and technological literacy, various organizations and governmental agencies have put forward recommendations for enriching students' science and technology experiences in formal and informal learning environments. This paper examine... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Pedretti, Erminia
Weitere Personen: Soren, Barbara; Weiss, Joel
Quelle: in International journal of technology and design education Vol. 5 (1995), p. 267-278
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: science, technology, engineering, literacy, careers, images
Sprache: English
Veröffentlicht: 1995
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1995 Kluwer Academic Publishers

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions