Matching students' technological thinking with the demands of a technological curriculum

Abstract The ability to think in the technology subject area has been analysed for a sample of 50 pupils in the 11–16 age range in a U.K. comprehensive school. It is suggested on the basis of the research that three factors are identified: function/structure, general intelligence and perceptual (v... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Oboho, E. O.
Weitere Personen: Bolton, N.
Quelle: in International journal of technology and design education Vol. 2 (1991), p. 54-61
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1991
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1991 Trenthan Books Limited

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions