Does Marketing Ethics Really Have Anything to Say? – A Critical Inventory of the Literature

Abstract The material to follow challenges the conceptual uniqueness and contribution of the content of the field of marketing ethics. Based on a comprehensive inspection of the marketing ethics literature, this "review note" (an uncommon genre of academic manuscript – a briefly-presented review h... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Gaski, John F.
Quelle: in Journal of business ethics Vol. 18 (1999), p. 315-334
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: business ethics, business law, ethics, marketing and society, marketing ethics, marketing law, public policy
Sprache: English
Veröffentlicht: 1999
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1999 Kluwer Academic Publishers

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions