Reassessing training programs: A model for identifying training excesses and deficiencies

Abstract Needs assessments are traditionally based on an optimals-actuals deficiency model that is utilized before instruction is implemented. However, in some cases an existing training program may be reassessed to determine what training needs still exist. These situations could benefit from an ex... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Tessmer, Martin
Weitere Personen: McCann, Daniel; Ludvigsen, Michael
Quelle: in Educational technology research and development : ET R & D Vol. 47 (1999), p. 86-99
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1999
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1999 Association for Educational Communications and Technology

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions