An educational technology curriculum for converging technologies

Abstract In the 1990s, digital encoding will cause different modalities for presenting information to converge. These convergent technologies will require a new kind of educational designer and a realignment of graduate programs. Curriculum revision efforts should address the commonalities inherent ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Allen, Brockenbrough S.
Weitere Personen: Dodge, Bernard J.; Saba, Farhad
Quelle: in Educational technology research and development : ET R & D Vol. 37 (1989), p. 47-54
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1989
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1989 Association for Educational Communications and Technology

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions