Building Educational Tools Based on Formal Concept Analysis

Abstract The increasing demand for quality in educational software makes it necessary to use tools and methodologies that support both the design and the development process of this kind of software. In this paper we propose Formal Concept Analysis (FCA) as the basis for a practical and well founded... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Fernandez-Manjon, Baltasar
Weitere Personen: Fernandez-Valmayor, Alfredo
Quelle: in Education and information technologies : the official journal of the IFIP Technical Committee on Education Vol. 3 (1998), p. 187-201
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Genre: Human-Computer Interface, design technology, modelling, information technology, languages, research
Sprache: English
Veröffentlicht: 1998
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Online
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1998 Kluwer Academic Publishers

Online

Online
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions