Dangerous Double Dosing: How Naive Beliefs Can Contribute to Unintentional Overdose with Over-the-Counter Drugs

In a series of studies, consumers reviewed over-the-counter (OTC) drug packages and evaluated these drugs for concurrent use. The authors investigate whether the consumers utilized the active ingredients listed on the package and recognized the risks of double dosing when using two drugs with the sa... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Catlin, Jesse R.
Weitere Personen: Pechmann, Cornelia (Connie); Brass, Eric P.
Quelle: in Journal of Public Policy & Marketing Vol. 34, No. 2 (2015), p. 194-209
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2015
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright © 2015, American Marketing Association

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions