Wiki Technology: A Virtual, Cooperative Learning Tool Used to Enhance Student Learning

This study demonstrates the use of wiki technology (an editable webpage environment) to provide a virtual, asynchronous collaborative-learning environment for students for the purpose of working on course-content-focused study-guide questions. To analyze the effectiveness of this course tool, studen... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Barrera, Alessandra L.
Quelle: in Vol. 77, No. 6 (2015), p. 421-425
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2015
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: Asynchronous learning
cooperative learning
virtual study group
study guide
technology
wiki
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: .

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions