Reflective and Impulsive Determinants of Consumer Behavior

This article describes a dual-system model of consumer behavior. This model is based on the assumption that all human behaviors are a joint function of reflective and impulsive mechanisms. Those mechanisms have different principles of operation but contribute to the act of buying. However, the relat... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Strack, Fritz verfasserin
Weitere Personen: Werth, Lioba verfasserin; Deutsch, Roland verfasserin
Quelle: in Journal of Consumer Psychology Vol. 16, No. 3 (2006), p. 205-216
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2006
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2006 Lawrence Erlbaum Associates, Inc.

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions