LESSONS FROM FIRST-GENERATION CLIMATE SCIENCE INTEGRATORS

There is an increasing demand for climate science that decision-makers can readily use to address issues created by climate variability and climate change. To be usable, the science must be relevant to their context and the complex management challenges they face and credible and legitimate in their... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Brugger, Julie
Weitere Personen: Meadow, Alison; Horangic, Alexandra
Quelle: in Bulletin of the American Meteorological Society Vol. 97, No. 3 (2016), p. 355-366
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2016
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: © Copyright 2016, American Meteorological Society (AMS)

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions