Using Competency-based Portfolios as a Pedagogical Tool and Assessment Strategy in MPA Programs

The development and use of the portfolio has become a critical feature of many Master of Public Administration (MPA) programs. The portfolio assignment has grown out of deepened appreciation of learning theory and the application of both performance measurement and management systems in MPA program ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Kapucu, Naim verfasserin
Weitere Personen: Koliba, Christopher verfasserin
Quelle: in Journal of Public Affairs Education Vol. 23, No. 4 (2017), p. 993-1016
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2017
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2015. NASPAA

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions