‘We’ve learnt how to be local’: the deepening territorial embeddedness of Samsung–Tesco in South Korea

Abstract This article seeks to contribute to the growing economic-geographical literature on the globalization of retailing by offering a longitudinal analysis of the operations of Samsung–Tesco in South Korea. More specifically, it endeavours to explain how Samsung–Tesco has rapidly become one ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Coe, Neil M.
Weitere Personen: Lee, Yong-Sook
Quelle: in Journal of Economic Geography Vol. 13, No. 2 (2013), p. 327-356
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2013
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: Retailing
globalization
South Korea
Samsung–Tesco
territorial embeddedness
strategic localization
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: © The Author (2013)

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions