A Faculty-Development Model for Transforming Introductory Biology and Ecology Courses

The Diagnostic Question Cluster (DQC) project integrates education research and faculty development to articulate a model for the effective transformation of introductory biology and ecology teaching. Over three years, faculty members from a wide range of institutions used active teaching and DQCs, ... Ausführliche Beschreibung

Quelle: in BioScience Vol. 62, No. 4 (2012), p. 416-427
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2012
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: faculty development
introductory biology
diagnostic question clusters
diagnostic questions
misconceptions in biology and ecology
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: .

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions