Corporate Brand Management Imperatives: Custodianship, Credibility, and Calibration

Marshaling case study research insights, this article advances our knowledge of the strategic management of corporate brands. Strategic corporate brand management requires commitment to three critically important imperatives: senior management custodianship; the building and maintaining of brand cre... Ausführliche Beschreibung

Quelle: in California management review Vol. 54, No. 3 (2012), p. 6-33
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2012
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Brand management
Corporate strategy
United Kingdom
Brand equity
China
Communication in organizations
Corporate culture
Organizational change
Online Zugang: Volltext
Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: .

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!
Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions