Scott, Eugenie C.; Branch, Glenn: Not in Our Classrooms: Why Intelligent Design Is Wrong for Our Schools / Jervis, Charles K.
Sonstige Beziehungen: |
Rezension von: Scott, Eugenie C.; Branch, Glenn: Not in Our Classrooms: Why Intelligent Design Is Wrong for Our Schools |
---|---|
1. Person: | Jervis, Charles K. |
Weitere Personen: | Scott, Eugenie C. rezensierte person; Branch, Glenn rezensierte person |
Quelle: |
in The Science teacher : NSTA's peer-reviewed scholarly journal for secondary science teachers Vol. 74, No. 4 (2007), p. 68-70 Weitere Artikel |
Format: | Online-Artikel |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
2007 |
Beschreibung: | Online-Ressource |
Schlagworte:
![]() |
book-review
|
Online Zugang: |
Volltext![]() |
Tags: |
Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Anmerkung: |
Copyright: © 2007 National Science Teachers Association |
ISSN: |
1943-4871 |
---|