On the role of consumer expectations in markets with network effects

We analyze the role of consumer expectations in a Hotelling model of price competition when products exhibit network effects. Expectations can be strong (stubborn), weak (price-sensitive) or partially stubborn (a mix of weak and strong). As a rule, the price-sensitivity of demand declines when expec... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Suleymanova, Irina
Weitere Personen: Wey, Christian verfasserin
Quelle: in Journal of economics Vol. 105, No. 2 (2012), p. 101-127
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2012
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions