A Capstone Experience for Preservice Teachers: Building a Web-Based Portfolio

ABSTRACT This study presents the results of the examination of the use of technology to enhance the capstone portfolio process for teacher candidates completing a master's degree at a small regional campus in Northwest Ohio, United States. Students at this institution complete a fifth year program t... Ausführliche Beschreibung

Quelle: in Journal of educational technology & society Vol. 12, No. 2 (2009), p. 101-110
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2009
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
E-portfolio
web-based portfolio
technology
teacher preparation
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2009 by International Forum of Educational Technology & Society (IFETS)

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions