EPISTEMOLOGIA W DYDAKTYCE FIZYKI KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ

The subject of the article is defining the specificity of broadly understood epistemology (theory of cognition, methodology of science) that could be seen in the teaching of physics at secondary schools (and partly also at universities) run by the Commission for National Education. It was the first ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: JANECZEK, STANISŁAW
Quelle: in Roczniki filozoficzne Vol. 50, No. 1 (2002), p. 203-262
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: Polish
Veröffentlicht: 2002
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: © Copyright Towarzystwo Naukowe KUL 2002

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions