Bridging Gaps Between Cultures, Classrooms and Schools: A Close Look at Online Collaborative Learning

ABSTRACT Online collaborative projects in a k-12 environment develop a sense of community on an international, local and school wide level. Online projects draw on local and global resources and allow for a dialogue to take place between teachers and students around the world. Furthermore, using the... Ausführliche Beschreibung

Quelle: in Journal of educational technology & society Vol. 3, No. 3 (2000), p. 261-266
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2000
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Education
Technology
Online Learning
Collaborative Projects
K-12 Technology
Critical Thinking
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2000 by International Forum of Educational Technology & Society (IFETS)

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions