‘Hole-In-The-Wall’ Computer Kiosks Foster Mathematics Achievement - A comparative study

ABSTRACT Earlier work at unsupervised playground computer kiosks in rural India, popularly called ‘hole-in-the-wall’, showed that children exposed to these kiosks learn to use computers on their own and that they are able to clear school examinations in computer science, without any classroom te... Ausführliche Beschreibung

Quelle: in Journal of educational technology & society Vol. 10, No. 2 (2007), p. 170-179
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2007
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Hole-in-the-wall
Collaboration
Learning
Technology
Mathematics
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2007 by International Forum of Educational Technology & Society (IFETS)

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions