Mapping the components of the telephone conference: an analysis of tutorial talk at a distance learning institution

This article maps the components of telephone tutorial conferences (TTCs) used for distance learning in higher education. Using conversation analysis we identified four common sequences of TTCs as 'calling in'; 'agenda-setting'; 'tutorial proper'; and 'closing down'. Patterns of student participatio... Ausführliche Beschreibung

1. Person: HORTON-SALWAY, MARY verfasserin
Weitere Personen: MONTAGUE, JANE verfasserin; WIGGINS, SALLY verfasserin; SEYMOUR-SMITH, SARAH verfasserin
Quelle: in Discourse Studies Vol. 10, No. 6 (2008), p. 737-758
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2008
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright © 2008 SAGE Publications Ltd.

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions