Technology, Identity, and Inertia through the Lens of "The Digital Photography Company"

Organizations often experience difficulty when pursuing new technology. Large bodies of research have examined the behavioral, social, and cognitive forces that underlie this phenomenon; however, the role of an organization's identity remains relatively unexplored. Identity comprises insider and out... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Tripsas, Mary
Quelle: in Organization science Vol. 20, No. 2 (2009), p. 441-460
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2009
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
technological change
organizational evolution
organizational identity
industry emergence
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2009 INFORMS

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions