Web Strategies and the Performing Arts: A Solution to Difficult Brands

This article addresses the concept of "difficult brands" in the performing arts, recognizing the unique challenges associated with constrained availability and uncertain outcomes. Two managerial responses to these challenges have traditionally been creating a "persistent presence" in order to resist... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Preece, Stephen B.
Weitere Personen: Johnson, Jennifer Wiggins verfasserin
Quelle: in International journal of arts management Vol. 14, No. 1 (2011), p. 19-31
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2011
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright © 2011 École des Hautes Études Commerciales (HEC), Montréal

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions