Reading for idea advancement in a Grade 4 knowledge building community

This study looks into the reading practice in a Grade 4 knowledge building community that involved 22 students and a veteran teacher. The students investigated light over a three-month period supported by Knowledge Forum, a networked collaborative knowledge-building environment. The classroom design... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Zhang, Jianwei
Weitere Personen: Sun, Yanqing verfasserin
Quelle: in Instructional science : an international journal of learning and cognition Vol. 39, No. 4 (2011), p. 429-452
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2011
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions