Why We Don't Deserve Credit for Everything We Know

A view of knowledge—what I call the "Deserving Credit View of Knowledge" (DCVK)—found in much of the recent epistemological literature, particularly among so-called virtue epistemologists, centres around the thesis that knowledge is something for which a subject deserves credit. Indeed, this is ... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Lackey, Jennifer
Quelle: in Synthese : an international journal for epistemology, methodology and philosophy of science Vol. 158, No. 3 (2007), p. 345-361
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2007
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Knowledge
Luck
Credit
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2007 Springer

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions