Ethnic Chinese Networks in International Trade

We find that ethnic Chinese networks, proxied by the product of ethnic Chinese population shares, increased bilateral trade more for differentiated than for homogeneous products. This suggests that business and social networks have a considerable quantitative impact on international trade by helping... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Rauch, James E.
Weitere Personen: Trindade, Vitor verfasserin
Quelle: in The review of economics and statistics Vol. 84, No. 1 (2002), p. 116-130
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2002
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2002 The President and Fellows of Harvard College and the Massachusetts Institute of Technology

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions