The Print Media in South Africa: Paving the Way for 'Privatisation'

Since the end of apartheid, national and local governments in South Africa have been involved in the commercialisation and marketisation of a wide range of public services. This article examines the responses of the mainstream media to these neo-liberal initiatives, looking specifically at English-l... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Mayher, Anne
Weitere Personen: McDonald, David A. verfasserin
Quelle: in Review of African political economy Vol. 34, No. 113 (2007), p. 443-460
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2007
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2007 ROAPE Publications Ltd.

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions