Information Transparency of Business-to-Business Electronic Markets: A Game-Theoretic Analysis

The abundance of transaction data available on the Internet tends to make information more transparent in electronic marketplaces. In such a transparent environment, it becomes easier for suppliers to obtain information that may allow them to infer their rivals' costs. Is this good news or bad news?... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Zhu, Kevin
Quelle: in Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences Vol. 50, No. 5 (2004), p. 670-685
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2004
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Information economics
Information transparency
Economics of electronic markets
Online exchange
Asymmetric information
Game theory
Information transparency hypothesis
B2B
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2004 INFORMS

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions