Understanding university reform in Japan through the prism of the social sciences

This article looks at current university reforms in Japan through two slightly different social science prisms: how social science methodologies and theories can help us understand those reforms better and how social science teaching in universities will be affected by the current reform processes.... Ausführliche Beschreibung

1. Person: GOODMAN, ROGER
Quelle: in Learning and teaching : the international journal of higher education in the social sciences Vol. 1, No. 1 (2008), p. 1-26
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2008
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright © 2008 Berghahn Journals

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions