Gender and Equity Issues in Computer-Based Science Assessment

The computer and related technologies as tools for teaching, learning, and assessment are the latest wave of innovations in education. These technologies are neither gender neutral nor benign in effect. Available research suggests that widespread use of these technological tools raises significant i... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Cheek, Dennis W.
Weitere Personen: Agruso, Susan verfasserin
Quelle: in Journal of science education and technology Vol. 4, No. 1 (1995), p. 75-79
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1995
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Computer
gender
equity
technology
assessment
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions