Assessing Reflection Assignments for Public Affairs Courses: Implications for Educating Reflective Practitioners

Instructors of public affairs courses often ask students to reflect on their experiences in written assignments. The objective is to have students use this reflection to help inform their understanding of course content. In this article, the author reviews his experiences using an assessment tool to... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Koliba, Christopher J.
Quelle: in Journal of public affairs education : J-PAE Vol. 10, No. 4 (2004), p. 295-309
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2004
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2004 National Association of Schools of Public Affairs and Administration

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions