Willingness to Pay and Competition in Online Auctions

The authors model how to measure consumer willingness to pay (WTP) using an English, or ascending first-price, auction based on two general bidding premises: No bidder bids more than his or her WTP, and no bidder allows a rival bidder to win at a price that he or she is willing to beat. In other wor... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Chan, Tat Y.
Weitere Personen: Kadiyali, Vrinda verfasserin; Park, Young-Hoon verfasserin
Quelle: in Journal of marketing research : JMR Vol. 44, No. 2 (2007), p. 324-333
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2007
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2007 American Marketing Association

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions