Preventing Digital Music Piracy: The Carrot or the Stick?

The goal of this article is to ascertain the factors that govern consumers' willingness to pirate a digital product, such as a digital music track. The authors assess the tendency to pirate with both indirect measures (e.g., willingness to pay for the legal alternative) and direct measures (e.g., pi... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Sinha, Rajiv K.
Weitere Personen: Mandel, Naomi verfasserin
Quelle: in Journal of marketing : JM Vol. 72, No. 1 (2008), p. 1-15
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2008
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
music
piracy
willingness to pay
risk tolerance
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2008 American Marketing Association

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions