Effects of Interactive Discussion and Text Type on Learning Counterintuitive Science Concepts

The possibility that students can learn counterintuitive science concepts as the result of reading and then discussing ideas within a social context was examined in this study. Students read one of two texts, narrative and expository, that taught students Newtonian principles related to projectile m... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Alvermann, Donna E. verfasserin
Weitere Personen: Hynd, Cynthia E. verfasserin; Qian, Gaoyin verfasserin
Quelle: in The Journal of Educational Research Vol. 88, No. 3 (1995), p. 146-154
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1995
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1995 Helen Dwight Reid Educational Foundation

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions