Effects of Prior Knowledge Activation Modes and Text Structure on Nonscience Majors' Comprehension of Physics

Our purpose in this study was to investigate a pragmatic, low-cost way to enhance student learning of complex science concepts without totally revamping texts or methods of instruction. Undergraduate nonscience majors (N = 62) with known naive conceptions about projectile motion were randomly assign... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Alvermann, Donna E. verfasserin
Weitere Personen: Hynd, Cynthia R. verfasserin
Quelle: in The Journal of Educational Research Vol. 83, No. 2 (1989), p. 97-102
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1989
Beschreibung: Online-Ressource
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1989 Helen Dwight Reid Educational Foundation

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions