Forecasting Repeat Sales at CDNOW: A Case Study

We conducted a modeling exercise in conjunction with the online music retailer CDNOW to develop a simple stochastic model of buyer behavior capable of forecasting medium-term aggregate CD purchasing by a cohort of new customers. We modeled weekly sales using a finite mixture of beta-geometric distri... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Fader, Peter S.
Weitere Personen: Hardie, Bruce G. S.
Quelle: in Interfaces Vol. 31, No. 3 (2001), p. S94-S107
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 2001
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: Marketing
Buyer behavior
Forecasting
Applications
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 2000

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions