Using Product Profiling to Illustrate Manufacturing-Marketing Misalignment

As companies choose among process alternatives, they need a clear understanding of the changing alignment between manufacturing and the needs of their markets. Assessing how well existing processes fit these market requirements and making choices to meet future needs are critical strategic responsib... Ausführliche Beschreibung

1. Person: Hill, Terry J.
Weitere Personen: Menda, Rafael verfasserin; Dilts, David M. verfasserin
Quelle: in Interfaces Vol. 28, No. 4 (1998), p. 47-63
Weitere Artikel
Format: Online-Artikel
Sprache: English
Veröffentlicht: 1998
Beschreibung: Online-Ressource
Schlagworte: research-article
Industries
Pharmaceutical
Manufacturing
Strategy
Online Zugang: Volltext
Volltext
Tags: Hinzufügen
Keine Tags. Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Anmerkung: Copyright: Copyright 1998 Institute for Operations Research and the Management Sciences

Online

Volltext
Falls Sie Probleme beim Volltextzugriff haben, prüfen Sie bitte auch den 'Find Text'-Button oder fragen Sie uns!

Ähnliche Einträge

Keine ähnlichen Titel gefunden

Privacy Notice Ask a Librarian New Acquisitions